window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-29456577-13');
Bewoners2024-08-09T12:34:44+02:00

Bewoners pagina

In opdracht van uw verhuurder wordt uw woning door ons onderhouden. Op deze pagina kunt u terecht met uw vraag, compliment, klacht, schade en afspraak.

Afspraak verzetten

Bel ons of gebruik het formulier onderaan de pagina

Contact

Heeft u een vraag, klacht, schade of compliment? Vertel het ons.

Meest gestelde vragen

Heeft u een vraag, kijk of het antwoord in de FAQ staat

Onderhoud aan uw woning

Informatie werkzaamheden

Voordat de werkzaamheden starten ontvangt u een brief van ons met informatie. Dat is wel zo fijn. Dan is het duidelijk wat wij aan uw woning gaan doen, wanneer we dat gaan doen en bent u voorbereid.

U vindt ons op werkdagen van 07.15 tot 16.15 uur bij u in de buurt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de overlast zo minimaal mogelijk is, maar toch willen we vragen om uw begrip.

Als het belangrijk is dat u thuis bent voor de werkzaamheden, ontvangt u een afsprakenkaart van ons. Indien dit moment niet goed uitkomt dan mag u telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

Onderhoudswerkzaamheden aankondiging

Tips voor een vlekkeloos bezoek

Sluit ramen en deuren goed af. Door de steigers is het gemakkelijker om binnen te komen voor inbrekers.

U hoeft voor de werkzaamheden niet de hele dag thuis te zijn. U hoeft alleen thuis te zijn wanneer u een afspraak met ons heeft.

Houd ramen en deuren minimaal vier uur open, zodat alles goed kan drogen na het schilderen.

Let op!

Het is niet toegestaan om de steigers te betreden. Dit geldt voor zowel tijdens als buiten werktijden.

Gedragcode van Aarle Vastgoedonderhoud

Zodat u weet wat u van ons kunt verwachten en om de kwaliteit van ons werk te kunnen waarborgen, werken we met een gedragscode. Wij houden ons dan ook aan de volgende gedragsregels:

  • Zodat u ons kunt herkennen, stellen wij ons altijd voor.
  • U kunt ons herkennen aan onze bedrijfskleding met ons logo.
  • U bent op de hoogte doordat wij vertellen wat we komen doen en wat de planning is.
  • De afspraken die wij met u hebben gemaakt komen wij na. Bij verhindering geven we dit minimaal een dag van te voren door aan u.
  • Wij werken netjes en veilig.
  • De werkplekken bij u in de buurt laten wij schoon achter.
  • Wij komen niet op plekken waar wij niet hoeven te komen.
  • Uw spullen zijn ook voor ons waardevol. Daarom gaan we voorzichtig met uw spullen om.
  • Veroorzaakte schade melden wij direct bij u en onze leidinggevende voor een passende oplossing.
  • De radio wordt tijdens de werkzaamheden op een normale volume gehouden.
  • De werkzaamheden worden zoveel mogelijk aansluitend uitgevoerd.
  • Er wordt niet bij uw woning gerookt door ons.
Gedragscode van Aarle Vastgoedonderhoud

Meest gestelde vragen – FAQ

Moet ik altijd thuis zijn tijdens de werkzaamheden?2022-11-22T13:46:43+01:00

Nee, u hoeft niet altijd thuis te zijn voor de werkzaamheden. Als dit wel nodig is dan ontvangt u een afsprakenkaart van ons en maken wij een afspraak met u.

 

Kan ik mijn afspraak verzetten?2022-11-22T13:43:07+01:00

Als de tijd en/of datum op de afsprakenkaart u niet schikt, dan mag u hier het afspraken formulier invullen? Of u mag telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Bel naar 013-5442064.

Wat is de planning van de werkzaamheden bij mij in de wijk?2022-10-26T14:37:45+02:00

U ontvangt een brief van ons waar meer informatie over de werkzaamheden te vinden is. In deze brief kunt u ook lezen wanneer wij bij u in de straat zullen starten met de werkzaamheden.

Welke werkzaamheden zullen er plaatsvinden?2022-10-26T14:37:45+02:00

U ontvangt een brief van ons waarin zal staan welke werkzaamheden wij zullen uitvoeren bij u.

Kan ik voor dat de werkzaamheden beginnen voorbereidingen treffen?2022-10-26T14:37:45+02:00

Fijn dat u meedenkt. U kunt ons helpen door van te voren alle spullen bij de gevel minimaal 1.5 meter van de gevel af te zetten.

Contactformulier

Uw gegevens worden niet gedeeld met derden

U krijgt binnen één werkdag bericht terug

Go to Top