Bewoners pagina.
Uw woning wordt door ons onderhouden in opdracht van uw verhuurder. Heeft u een vraag, compliment, klacht, schade of wilt u een afspraak maken? Op deze pagina kunt u eenvoudig contact met ons opnemen.

Onderhoud aan uw woning
Aandachtspunten
Voorafgaand aan de werkzaamheden
Voordat we starten, ontvangt u een brief met informatie over de werkzaamheden, de planning en wat we van u verwachten. Zo bent u goed voorbereid op ons bezoek. Voor sommige werkzaamheden hoeft u niet thuis te zijn. Als uw aanwezigheid wél nodig is, ontvangt u een afsprakenkaart of maakt onze voorman persoonlijk een afspraak met u. Komt het geplande moment u niet uit? Laat het ons weten via het contactformulier, telefonisch op 013-5442064 of per e-mail: info@vanaarlevastgoedonderhoud.nl.
Tijdens en na de werkzaamheden
We beperken de overlast zoveel mogelijk en vragen uw begrip tijdens de werkzaamheden.
Onze werktijden zijn op werkdagen van 07.30 tot 16.15 uur. Onze medewerkers zijn te herkennen aan hun bedrijfskleding.
Nazorg schilderwerk
Houd ramen en deuren minimaal vier uur open na het schilderen. Dit zorgt voor goede ventilatie en een optimaal droogresultaat.
Schade en eigendommen
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw eigendommen. Mocht er ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch schade ontstaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Vlekkeloos bezoek
Tips voor een
Sluit ramen en deuren goed af. Door de steigers is het gemakkelijker om binnen te komen voor inbrekers.
U hoeft voor de werkzaamheden niet de hele dag thuis te zijn. U hoeft alleen thuis te zijn wanneer u een afspraak met ons heeft.
Houd ramen en deuren minimaal vier uur open, zodat alles goed kan drogen na het schilderen.
Let op!
Het is niet toegestaan om de steigers te betreden. Dit geldt voor zowel tijdens als buiten werktijden.

Waarmee kunnen we u helpen?


Meest gestelde vragen
Voor elke vraag is er een antwoord. Bekijk hier de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!
ContactMoet ik altijd thuis zijn tijdens de werkzaamheden?
Nee, u hoeft niet altijd thuis te zijn voor de werkzaamheden. Als dit wel nodig is dan ontvangt u een afsprakenkaart van ons en maken wij een afspraak met u.
Kan ik mijn afspraak verzetten?
Als de tijd en/of datum op de afsprakenkaart u niet schikt, dan mag u hier het afspraken formulier invullen? Of u mag telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Bel naar 013-5442064.
Wat is de planning van de werkzaamheden bij mij in de wijk?
U ontvangt een brief van ons waar meer informatie over de werkzaamheden te vinden is. In deze brief kunt u ook lezen wanneer wij bij u in de straat zullen starten met de werkzaamheden.
Welke werkzaamheden zullen er plaatsvinden?
U ontvangt een brief van ons waarin zal staan welke werkzaamheden wij zullen uitvoeren bij u.
Kan ik voor dat de werkzaamheden beginnen voorbereidingen treffen?
Fijn dat u meedenkt. U kunt ons helpen door van te voren alle spullen bij de gevel minimaal 1.5 meter van de gevel af te zetten.