Bewoners pagina
In opdracht van uw verhuurder wordt uw woning door ons onderhouden. Op deze pagina kunt u terecht met uw vraag, compliment, klacht, schade en afspraak.
Onderhoud aan uw woning
Informatie werkzaamheden
Voordat de werkzaamheden starten ontvangt u een brief van ons met informatie. Dat is wel zo fijn. Dan is het duidelijk wat wij aan uw woning gaan doen, wanneer we dat gaan doen en bent u voorbereid.
U vindt ons op werkdagen van 07.15 tot 16.15 uur bij u in de buurt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de overlast zo minimaal mogelijk is, maar toch willen we vragen om uw begrip.
Als het belangrijk is dat u thuis bent voor de werkzaamheden, ontvangt u een afsprakenkaart van ons. Indien dit moment niet goed uitkomt dan mag u telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
Gedragcode van Aarle Vastgoedonderhoud
Zodat u weet wat u van ons kunt verwachten en om de kwaliteit van ons werk te kunnen waarborgen, werken we met een gedragscode. Wij houden ons dan ook aan de volgende gedragsregels:
- Zodat u ons kunt herkennen, stellen wij ons altijd voor.
- U kunt ons herkennen aan onze bedrijfskleding met ons logo.
- U bent op de hoogte doordat wij vertellen wat we komen doen en wat de planning is.
- De afspraken die wij met u hebben gemaakt komen wij na. Bij verhindering geven we dit minimaal een dag van te voren door aan u.
- Wij werken netjes en veilig.
- De werkplekken bij u in de buurt laten wij schoon achter.
- Wij komen niet op plekken waar wij niet hoeven te komen.
- Uw spullen zijn ook voor ons waardevol. Daarom gaan we voorzichtig met uw spullen om.
- Veroorzaakte schade melden wij direct bij u en onze leidinggevende voor een passende oplossing.
- De radio wordt tijdens de werkzaamheden op een normale volume gehouden.
- De werkzaamheden worden zoveel mogelijk aansluitend uitgevoerd.
- Er wordt niet bij uw woning gerookt door ons.
Contactformulier
Uw gegevens worden niet gedeeld met derden
U krijgt binnen één werkdag bericht terug